Katten på besök ;D

Min Kattii var här idag! Jättekul! =)
Var till ica oså, köpte hårfärg, hello kitty-strumpor :D:D, jätte söta! och eyeliner. Den som jag köpte på H&M, en billig, var ju säkert populär. Fastnade ingenting och blev bara smet av allt :P Så jag färgade håret när vi kom hem medans Katta tog typ 200 bilder på Gabriel, hahaha, aldrig besatt :P men jätte fina bilder blev det, lägger upp nåra sen. Inte alla.. orka det. Nej.. Katta gör därimot. Haha! ;) du är för söt, pluttan!

Whole Nine Yards är SEGT att få hem, haft igång den i 3 dagar nu, men den SKA komma!! Det är 3 procent kvar på den, så den kmr, sakta men säkert, oooyes :P
Har dock skickat efter den och tvåan till den, men det verkar oxå vara segt tills dom kmr hem?!

Ont i ryggen har jag oxå, ovanligt va?

Så får vi se vad kvällen bjuder på. Jonas är hos sin mamma... nörden. Spelar. NÖRDEN! :P

Ciaaaaaao. Hörs sen, kmr bilder.. massa bilder.. ;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0