Klara!

Typ :O...
Nu har vi tömt hela min gamla lägenhet. Pappa hade släp idag så vi tog allt som skulle till soptippen och allt som mamma skulle ha med sig hem och sen bokhyllan och 2 stora påsar som skulle hit då. Så nu äre klart. Imorrn ska mamma och jag dit och städa klart allt bara, var inte så mkt. Tur att man inte bodde där sååå länge så man hann skita ner mer :D eller samla på sig mer.. fyfan vad hemskt det här med flyttning. Jag är helt SLUT!! På soptippen när jag va där med pappa idag, hahahaha, jag höll på att åka med i en container med en kartong själv alltså, min rygg typ dog där eta :D måste ha sett kul ut. Men men. Så ska mamma tvätta one last time där borta :D ska ta med all jävla tvätt härifrån med. Så blire att senare imorrn med att skruva upp bokhyllan... yeah... blir väl bra:P hur det än kmr att gå.

Jonas var duktig idag. Medans jag var ute på promenix med Gabriel så diskade han och lagade mat :D
skit gott. Ngt kött, vet inte vad det heter :D och såklart makaroner, hahahaha. Men det var bra, han är duktig med sånt. Marinader och skit. xD han ska visst laga mat imorrn med, hihi :D gladis är jag.

Nu har jag iaf duschat, så jävla underbart var det, mmmh :D
Både Jonas och Gabriel sover, jag ska ta mig ett glas saft (skitgod blandsaft :O hehe) och ta mig en cigg. Sen ska jag inte göra ett skit. Glo på tv, sen sova lite. Gabriel lär ju vakna snart ändå, matdags snart för den unge mannen.

Jag ska få inreda mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa :D
välja tapeter, gardiner osv. För mamma tog min säng jag hade i min lägenhet och ska ha den i mitt gamla rum. Så varje gfång jag är där ska jag bo i mitt gamla rum. Har faktiskt inte gjort det när jag vart där och sovit över :P Jonas och jag hade ju två fotöljer var hos oss innan vi flyttade ihop, sånna där från ikea, finns med olika klädsel på, typ gungsgrejs :P svårt att förklara. Men mamma tog dom Jonas hade så har vi dom jag hade hemma hos oss nu. Mkt fräschare är dom :D och snyggare. Svarta med vita typ mönster på. Så dom fotöljerna ska stå i rummet oxå. Så det blir kul :D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0