Kväll.. zzz

Är såå trött, nattade Gabriel en liten stund sen, ska strax lägga mig jag med och sova, får se om man får sova tills morgonen eller om han tänker bli hungrig inatt :P

Lena och Erik var här förut :) trevligt. Lena är alltså Jonas syster som vi bor granne med, hihu. Hon hade gjort chilikornkarne åt oss, hehe. Har aldrig ätit det så.. får se imorrn hur gott det är :D
Oså fixade Erik duschstången åt oss med, haha, invalida vi är!

Sen var det en kille här som snacka om försäkringar, till Gabriel då. Mycket bra måste jag säga :D trodde inte det alls, men det var intressant så vi tecknade typ eller hur man ska säga. Skrev en ansökan om Skandra försäkring iaf, var den bästa!

På torsdag ska jag träffa Åse, hon ska komma och hälsa på. Imorrn kanske Lalla och Richard skulle komma förbi på kvällen, vore kul!

Neä. Nu gick jag,..


Kommentarer
Mandie

Vattenfärg, som jag penslar på och sen trycker jag hans fötter oc händer på papper :D

Vattenfärg är ofarligt och lätt att tvätta bort :D

2009-02-10 @ 22:45:57
URL: http://chiliii.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0