Måndag

Stefan kom hit idag vid 1, vi spelade Buzz ;D haha, roligt som fan! SLUTA CHANSA STEFAN! eller habibi =P
Sen kom både Jonas mamma och Anna, dom fick oxå vara med =D Jonas mamma ville gosa med Gabriel men han sooov bara, försökte väcka honom men den stackars kraken var så pömsig så. Men sen vaknade han till slut! ^^

Sen gick jag iväg och mötte Richard och Lalla! Så gick vi hem till Richard och umgicks en stund, trevligt! Fin ny lägenhet har han oxå. Kanske inte det bästa huset i Hallsberg, men det funkar väl =P

Sen var det att gå hemmåt och steka hamburgare, mums =D

Ska väl försöka natta Gabriel strax, han ligger och jollrar i sängen, trodde han skulle somna, han är så övertrött! Men nu ligger han och sysselsätter sig själv därinne, äter upp sin hand eller ngt, dom är ju såå goda och spännande har han kommit fram till, smack smack, haha!
Film strax iaf.

Imorgon jag till min gamla lägenhet och plocka ner mer saker, uuusch jobbigt. Mamma ska tvätta oså. Lillemannen ska med såklart.

Riga resa snart kanske? Jag och Jonas =) får se hur det blir med pengar oså, vill gärna åka ändå!

Middag med Jenny och Jonas mamma på fredag och alla hjärtansdag på lördag, hmm =D
mja..

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0