Massa kul!!





Det var längesen! Att en partykväll blir så rolig. Vi var hemma hos oss. Biffen och Finnen kom först. Då satt i och spelade BUZZ :D jag vann!!:D iaf första gången, sen kom jag tvåa :p det var skoj! Finnen var inte riktigt med jämt, lite seg :P haha! Sen skulle jag ut en sväng, kmr tillbaka så kom Alex, Richard och Robin :D och lite senare kom Anna och Stefan! Jag blev rätt dragen måste jag säga, och jag hade så kul! Tror dom flesta tyckte det, skrattade massor. Satt i köket och exprempenterade med all dryck som stod, vi skulle dricka allt.. haha! Hällde upp vin, cider och öl eller vafan det var :D

Jag och ngn mer, minns inte vem :D, sprang runt och plockade burkar i en liten systempåse oxå, jo, visst.. gick ju säkert bra! Var så himla ostabil, ramlade på Biffen i soffan, tror det såg lite kul ut alltså :P

Men jag var såå trött sen, vid 1 tror jag. Ville verkligen inte sova, men jag tänkte att jag skulle vila mig en stund, så deckade jag såklart!! Vaknade kl 3, alla var borta :D
Jonas och jag springer runt som hönor i lägenheten och letar efter våra mobiler och våra cigg. Till slut skickar han sms från nätet till mig och allt låg på fönsterbrädan i sovrummet, hahaha! Så stabila! Så skulle vi lägga oss, men vi hör att ngn bankar och bankar ännu mer på alla fönster, såklart är det Finnen xD vi ville inte öppna, så vi skiter i han. Men det gick inte alltså. Men han hade bara glömt sina nycklar här som vi hade tagit ifrån han innan, hahahahaha!

Nej, det vart en riktigt kul kväll!

Mamma ska komma sen och lämna min lilla favoritkille :D
Är inte så bakis längre! Har ju fan städat undan allt redan! haha, skit duktig är jag. Druckit kaffe, tvättat av mig sminket från igår xD, så jag är lite bättre nu. Jonas ligger och sover, han är fett bakis!! hade lite kul åt han förut, mumlade ngt, kunde inte få fram riktiga ord. ^^

Tog inte mkt kort faktiskt, men la upp nåra på agnieszkaa.bilddagboken.se

Var tvungen att skriva om kvällen igår. Är så glad att vi kunde festa loss lite utan att d blir bråk o skit som det brukar bli. Och man är inte ute o festar mkt alls längre! Är lixom väldigt sällan man ens vill eller kan det. Så när det blir såhär bra, är jag faktiskt glad! Inget gick sönder heller :D haha, DET är bra. Och ovanligt :P
Men lilla Finnen ramlade på balkongen, på det där jävla solariumet som stod där när vi flyttade in, måste skrota skiten. Han vart blöt :D och jag bara skrattade sönder, hahahaha! Såg så jävla kul ut!

Måste dammsuga lite senare. Vill inte dra igång den nu, Jonas sover, hahaha! Inte för att jag tror att han vaknar av den, men man vet aldrig. Har plockat bort det värsta och diskat alla glasen :P

Tack för igår pojkar och flickor!!:D

Tråkigt att du inte kom, Katta! Du hade haft så kul. <3


Mamma saknar dig massor nu!
Vill bara krama och pussa massa på dig.
Men snart kmr du heeem till oss igen! Måste piggna till lite. Vi ses ikväll, älskling :D:D:D
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0