Mycket!

Då var det inte mkt kvar i min lägenhet. Har hämtat hit massa idag, alla kläder är här nu oxå. Satte upp gardiner i köket förut, och Jonas pappa var här förut med och fixade upp rullgardinen i sovrummet. Ove, the handyman. =D hehe. Så jag satte upp gardiner där med! =) vart jätte bra tycker jag faktiskt. 2 fönster kvar utan gardiner nu, får se hur vi gör och vilka man ska ha upp. Jenny var ju här igår och satte upp persiennerna ialla fall, skönt som fan att ha det. Längst ner och allt =P

Mamma var här innan med och sen när hon åkte tog hon med sig lillemannen hem över natten, ska fixa lite mer oså snart, har lite småplock kvar, sen ska jag sova. Eller kolla på film. Är SÅ trött och massa ont i huvudet. Måste nog laga ngn mat eller så, behöver nog äta ^^ Men Gabriel sov hela natten ändå, så sömn fick man =) somnade 23 igår och vaknade vid halv 6 imorse =) asnice. Sover mer och mer på nätterna nu, jätte skönt. Men gud, jag är helt sliten i hela kroppen, min rygg är värst, vet fan inte vad det är med mig?! Blä. Så jag måste få vila lite.. hur konstigt det än låter =P

Inte mkt kvar nu! =D
Det artar sig..

Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0