Ny blogg!!

Okej, jag älskar den här bloggen och den har funkat asbra dom två senaste åren som jag haft den. Men nu har den börjat cpa massa, hänger sig, hänger upp hela datorn ibland?! Och ibland får jag skriva om hela inlägg för den bara stänger ner sig? Vet fan inte vad som är felet.
Så jag har skaffat en ny. Blogspot :) http://schvampi.blogspot.com (fråga inte ang namnet!! hahahaha) och där har jag nu äntligen lärt mig hur den funkar!! haha. Fyfan vad knepig, eller så äre bara jag som är lite retard ^^ så då kan jag fixa om den hur jag vill själv och slippa be Katta hela tiden ;) även om du gjort massa fina bloggdesigner åt mig :D <3
Har faktiskt kollat lite på en annan blogg som "inspiration" hur den skulle se ut lite osv, för jag visste inte alls hur man skulle kunna ha den :D men nu vet jag så jag kan ändra om lite hit och dit sen, kul sånt där tkr jag :)

Men kmr nog skaffa blogg.se igen snart eller så. Är så van vid den. Men kul med lite förändringar ibland!
Kolla in den ist hädanefter. Kmr väl ha kvar den här sålänge ändå. Men tänker inte skriva, för datorn gillar det inte tydligen :P

http://schvampi.blogspot.com


hejhej! film nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0