Nya lägenheten

Sov här första natten inatt =) Gick rätt bra förutom att jag sov stel som en pinne för under sängen i mitten så gick det av en grej igår =S stöd grejs under  madrassen alltså, men det gick att sova ändå, men ska fixa det senare idag. Haha, kul om hela madrassen bara brakar ner! Gabriel sov rätt bra med i sin vagn bredvis oss =D han är ju lite förkyld och täppt i näsan så han har lite svårt att somna om. Ska snart iväg till apoteket och köpa näsdroppar åt han, dom som han har nu hjälpte inte så bra tydligen. Ringde hans barnläkare imorse, skulle se om han skulle komma in på ngn undersökning men det behövdes inte än, skulle se hur det blev med dom nya dropparna istället. Bädda upp honom när han ska sova så huvudet kmr upp lite oså. Så får vi se =)

Nu har vi plockat rätt mkt här oxå, 3-4 kartonger ska in i förrådet, gardiner ska snart hängas upp sen ska vi ha in mina saker. Tog in lite igår, men mest små saker och datorn (och databordet då =P) Sen måste vi fan fixa avloppet i badrummet, usch!! Jonas the handyman fixade det lite igårkväll, hahaha! Men fyfan vad det luktade imorse därinne!

Pizza idag? yes! =D

Anna, du läser min blogg va? hihi. Stefan sa ngt om att ni/du ville köpa köksbordet? Vi har två likadanna så isf kan du ju höra av dig? Så får ni köpa Jonas bord =)

Ciao!


Kommentarer
anna

Hihi aa det gör jag :)



Hör av oss :)



Kram kram!

2009-02-04 @ 22:00:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0