SMAAAART!

Nu har jag glömt min pinkod till mobilen. SMART. Väldigt. Nej. FAN.

Har vart hos Jonas mamma nu ikväll, firat henne lite. Jenny, Lena och Erik var oxå där :) mkt trevligt. Hon älskade våra presenter. Två inramade bilder på Gabriel, en mindre och en lite större :) såå fina! Och ett doftljus, vanilj tror jag, som det stod Farmor på och så en text om henne under :) så himla söt. Vi sa att det va från Gabriel :) sen fick hon en liten blomma typ, en vit ros med massa krimskrams runt, rätt söt. Sen fick hon ju lite av dom andra med. Vi åt Fondu, hm, aldrig ätit förut, lite annorlunda, men det var skitgott! Sen drack vi vin.. och öl. Kanske därför jag inte minns koden, hahaha! FAAANDÅÅ! Så irriterande. Jaja.. Gabriel sov typ mestadelen i sin vagn, så lugn så. Till slut vaknade han jätte hungrig! lena fick mata honom, gick runt med honom hela tiden. Men sen gick jag och Jonas hem, så segt blev det, jag visste inte om jag var full eller om det bara var värmeslag därinne i köket :P
Och lillemannen skulle ju va kvar med sin farmor inatt så :) det var oxå en födelsedagspresent åt henne :D

Men det har vart en riktigt trevlig kväll. Och dag, vart ute mestadels och sprungit runt. Gick ju och handlade present förut, en biiiiiiiiiiiit bort först ja. Sen tillbaka, sen till ica, sen bolaget :P
Sen var vi på donkan med Jonas pappa. Nam nam!! :D Gabriel var vaken då! Kollade runt massa, så spännande :) Sen hem och slå in presenter och göra sig iordning. Haha, ändå vaknade vi rätt tidigt och jag borde ha blivit trött? Jo, lite trött är jag nu. Tänkte ju lägga in lite bilder nu, men mobilen cpa och stängde av sig, skulle starta den men mitt huvud gav upp med det här med siffror. BALLE!! Jaja.. ska ta och dricka upp mitt vin här xP sen ska jag kolla på tv. Sen SOVA!

Ses imorrn, ciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaao..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0