Tisdag

Vaknade rätt tidigt idag med, och sen när jag försökte sova en stund innan Karin skulle komma så gick det verkligen inte! Gav upp och klev upp ur sängen, fixade frulle, Jonas drog till sin mamma idag igen. suck. Sen kom Karin iaf :D Talade massa med Gabriel idag :) men han var rätt gnällig idag, fast det gick ändå ^^ mamma kom sen, så vi åkte och fixade det som kärringen klagat på i gamla lägenheten, plus att vi glömde min klocka i köket, haha, smarta. Så nu är det färdigt, nu får hon vara nöjd!! Sen handla lite, och så till Genia en stund och hälsa på :) Gabriel sov hela tiden så han var inge social alls, men men. Han sover än.. har bara klätt av han lite men han sitter i bilbarnstolen och sover såååå gottit :D
Han lär ju vakna snart, käk dags ju!
Och jag ska glo lite på Sex and the city sen ska jag baka!!!:D KLADDKAKA! haha, så jävla sugen på det i typ en månad eller ngt. Det är Jonas systers recept jag vill ha, tänkte ringa henne förut och fråga efter det men så kom jag på att hon har nytt nr. Men det får gå ändå, vet ju ingefäääär :D så jävla god är den!

Sen tänkte jag nog våldgästa lite folk!! :D hahaha, får se om jag orkar.
Men vore trevligt :)

Mamma åker till Skåne imorrn och sen till Polen. Usch, så jävla avundsjuk är jag! Vill oxå, evigheter sen jag var där, så jävla drygt.

Så har Jonas vart duktig och lagat mat, 2 dar sen gjorde han fattigmanspaj, vart endel så det räckte tills idag typ :P massa god. Slapp laga mat 2-3 dagar så, haha. Lata, nää?

Jävla sega Babel som inte vill komma hem, vill seee. Brad Pitt, jag dööör :D:D

Pengar imorrn!! :D
Räkningar, hej hej. Pengar hejdå.. Så jävla mkt räkningar helt plötsligt oxå. Sen kom Gabriels försäkring på Skandia med, 1300 ngt att betala. Ja.. blir tokig! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0