Tisdag

Lite piggare idag än vad jag var igår vid den här tiden.
Nice. Gabriel sov lite mer imorse än han gjorde igår :P

Fick väcka Jonas som skutta ur sängen fort som fan för han skulle t försäkringskassan men kom på det lite för sent, haha!

Nu sover Gabriel, Jonas sitter och spelar, otippat.. och jag ska iväg till gamla lägenheten och städa ur den. Sen är vi klaraaaaaaaaaaaa!! Måste ringa eon och säga upp elen där borta bara :P lite onödigt annars.

Handla lite sen, sen ska Jonas laga mat idag :D haha. Om han inte glömt bort det.. hrmm.
Pappa skulle tydligen komma imorrn och skruva upp bokhyllan åt oss, haha lika bra. Vi ska nog inte ge oss in på det, vill inte ens veta hur resultatet skulle bli. Om det skulle bli ngt. ^^

Så har jag köpt lite nya kläder åt min lilla bebis :D:D
Så söööött :D mamma kom ju fan idag med en påse från lindex oxå, hahaha! Bortskämda unge!! :D

Nej.. nu gick jag tror jag.


LILLASYSTER - KRÄKAS
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0