Torsdag morgon, hey hey

Sov på soffan inatt igen. Och Gabriel i vagnen :)
Fick rätt okej med sömn ändå, så är lite piggare idag. Jonas sover än, hoppas hans tandvärk är borta, eller att den e bättre. Han hade så ont igår att han gick o la sig vid 9 tror jag, eller halv 9? Hans mamma var här igår kväll en sväng med. Efter att mamma och pappa vare här och skruvat upp bokhyllan. Hahaha, vilket äventyr det blev det där :P men det gick till slut och nu är allt typ klart :D iaf så länge. Ringde och sa upp elen idag i gamla lyan oxå, ska t hallbo senare idag kanske å lämna nycklarna.

Har pimplat lite kaffe, diskat och blandat mjölk åt Gabriel redan. Man hinner med rätt mkt på morgonen, iaf om lillemannen är snäll och kan sysselsätta sig själv lite :D nu ligger han i babysittern och sprattlat för fullt. Prasselboken ville han inte ha som vanligt, nej uuusch :P
La honom i hans babygym förut på mage, men det vart lite jobbigt efter eta, han är lite seg med det där än, men det tar sej :D

Ska in i duschen snart, sen ska jag nog sova en stund. Om inte Gabriel somnar hoppas jag Jonas kan vakna så han kan leka lite med han om jag går och lägger mig.. mja, får se.

Nu kom posten, och mina foton!!:D wiiiiiiiiie! haha, alltid lika glad.

Karin kmr sen med :D:D <3

Och nu vaknade Jonas :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0