Trött!

Gabriel ville inte alls sova inatt =/
Sov bara nåra få timmar och sen i korta omgångar, vet inte riktigt vad det var med honom. Men men. Han har ju oxå sina dåliga nätter, seegt måste jag säga =P
Så jag sitter här med mitt kaffe och försöker piggna till. Jonas är på försäkringskassan och jag funderar på att snart dra in i duschen och sen kanske sova lite? Får se, kanske piggnar till och hoppas att han vill sova lite under dagen och mer inatt, hehe.

Ngn kärring från ngn försäkringsbolah ringde tidigare, jag sov typ =P tror inte jag minns så mkt av vad hon sa. =D
Men bokade in ngt möte nästa vecka, då det ska komma ngn hit och snacka om olika försäkringar till Gabriel, aaaja, blir nog bra. Uppfattade inte riktigt allt för jag sov halvt genom samtalet och mumlade nog bara ngt efter varje mening hon sa ^^ asbra.. Tycker inte om när folk ringer så tidigt.. klockan var ju typ innan 10 och jag hade precis fått sova lite.

Oså skulle Stefan komma och hälsa på idag tydligen, trevligt =P

Fått ordning på mer härinne nu iaf. Skönt! Vill ha hit mina saker snart bara så man kan känna sig ännu mer hemmastadd. Jonas pappa va här igår och fixade vår säng, haha. Stabilt. Sen åkte vi och hämtade lite mer grejer hos mig. Yaay..

Nä.. nu ska jag försöka vidare med att installera om MSN på datorn som bara strular =(
Den nya MSN gick tydligen inte alls att installera så..



Kommentarer
Tilda

Fan!! Jag trodde ju inte ni hade flyttat in i morsans hus :P Kommer och hälsar på ngn dag! <3

2009-02-05 @ 17:22:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0