absolute dance winter 2009

hmm.
Hur ska man säga det här så det inte ska låta som att man är alldeles för kräsen gällande musik idag?
Men skivan sög lixom rätt stenhårt! Dom har bara tagit i vanliga poplåtar och gjort om så det ska låta som trance liknande, och dom har inte gjort det så bra heller. Jag vet inte, är väl en smaksak antar jag, men jag fattar inte hur endel lägger ut pengar på sånt. Jag menar vafan, kul musik när allt låter likadant. Samma rytm i nästan alla låtar? haha!
Jaja. Som sagt, en smaksak, men inte alls ngt för mig iaf. Lillasyster ska det vara! =D remember? hihi, så kul vi hade på deras spelning på Satin!

Justin Timberlake är HET. Ja, det har jag kommit fram till. Aldrig riktigt tyckt det varit nått märkvärdigt med människan, men han är som Brad Pitt, blir bara snyggare med åren! =D

Iréne är ute och går med lillemannen nu en stund så jag har fått slappna av lite, duschat, diskat lite oså. Blev inte så mkt sömn inatt, märker redan på kvällen hur natten kmr bli, och som jag trodde så blev det en rätt lång natt, förstår inte, stackaren kan inte somna ordentligt vissa nätter =/ och ändå är han trött. Övertrötthet gör en bebis inte alls rolig! haha

Jonas kommer ikväll! =)
Vi kmr ha mkt mer tid tillsammans nu framöver. Bra lr dåligt? Massa bra tycker jag, lättare och skönare att vara två nu. Men anledningen till att vi kommer vara mer tillsammans nu är svinig! Så jävla tråkigt att det skulle bli som det blev, helt fel tillfälle att det skulle kunna hända =(

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe här och sminka mig lite tänkte jag.
Ciao!


Kommentarer
Amanda

Hihi okej, men man går väl ner ändå pga av omsättningen i kroppen :)



Ja Loke är bra i koliken, han fick minifom två veckor se slutade jag och då va han bra. :) va bara en kort sväng med Kolik. Va väldans skönt att det inte varade längre :)



2009-01-15 @ 16:55:47
URL: http://chiliii.blogspot.com
Anonym

Ja det kan jag förstå. det tär ju på förhållandet också.. man e trött hela tiden. Jag lider med dom som får ungar som har kolik länge :/ Det är verkligen påfrestande :(

2009-01-15 @ 17:43:57
Amnada

Det va jag som skrev.. hehe glömde fylla i namn.. :D

2009-01-15 @ 17:44:40
URL: http://chiliii.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0