dessa reklamer!:D

"glas, slät sten och grus! idag händer det grejer!" och "en cykel!!"
hahaha, så otroligt bra =P enligt Bever är det typ som min vardag, att jag lika gärna kunde vara den där duvan som går runt. Hahahaha! Ibland känns det faktist så. Minsta lilla är så händelsefullt för mig nuförtiden ;D


Eller den här nya reklamen på mtv, med Robert Gustavsson när han är på sjukhuset och sitter och tittar på en liten tv skärm med värsta garvet, senare ser man i väntrummet när han kmr ut att han knappt kan gå eller öppna dörren för han skrattar så mkt =D han är ju så klockren, haha! Staplar sig fram med skratt så hans sjukhus rock nästan åker isär, man ser hans stjärt och allt. Otippat när han gör tv! asg


Nu är jag den där duvan igen. Reklam som gör mig på bra humör? hahaha, fantastiskt rolig vardag jag måste ha!
Men snart flyttar vi, då ska jag se till att min vardag kan roas av bättre saker än reklamen på tv ^^

Hoppas på att Jonas kmr hit ikväll, men tror inte han gör det =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0