godkväll.

Usch vad seg och trött jag är, vet inte om jag har huvudvärk eller inte? haha. Segt allting bara, huvudet är jätte tungt, somnade typ 20 minuter förut, sen ville inte Gabriel sova mer, då var han hungrig, och nu ligger han jätte nöjd i min säng och kollar på tv eller ngt? Han låter glad i vilket fall =D bra början, kollar på Scrubs och Vänner! haha. (Y)

Iväg imorrn förmiddag då.. vill inteeeeeeeeee... orka städa =P
Men måste ju göras, sen äre klart i Jonas lägenhet. Sen när jag börjar tänka på allt som måste fixas och plockas upp i nya lägenheten, suuuuuuuuuuuuuuuck... kommer dö =P hatar sånt. Vill helst att allt sånt ska vara klart när man flyttar in. Som det är i USA typ, haha!

Nu blire gos i sängen med min favoritpojke! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0