home sweet home

Nu är jag mätt, pigg, utvilad och massa tacksam till mamma =D
Har fått sova ut två nätter och sluppit laga mat själv och allt. Slappnat av som satan har jag gjort! Mamma har tagit hand om Gabriel nästan hela tiden, har inte behövt brytt mig så mkt om när han börjat skrika eller ngt. Bara när det var matdags under dagarna, på nätterna fick han ersättning och på mornarna vid 6-7 kom han in till mig igen, så låg han i sängen med mig och sov sen =)

Men nu är man hemma igen, väntar på Jonas, sen blir det film oså bara! Får se hur natten går, om man får sova eller om han ska kriga som han gjort dom senaste nätterna här hemma, haha
Skönt att vara hemma faktiskt. Ta hand om sitt och plocka lite här.

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0