Hon har gjort det igen

Jonas mamma är min räddare i nöden alltså =P
Hon sov här inatt med Gabriel, som somnade vid 1 och sov fram till 5 imorse! Hon skulle iväg till jobbet typ då men han lyckades somna om efter eta igen så jag har fått sova ut endel nu, är fortfarande trött och rätt seg men mår bättre än dom två senaste dagarna, migrän och illamående och skit, fyfan =/
Gabriel har ju inte heller riktigt vilat eller sovit mkt, inte kommit till ro.

Ska iväg till barnmorskan lite senare och prata lite sen hem till Jonas, hoppas han kommer hem vid 6 bara så vi hinner ses, får skjuts hem senare vid 9 så jag slipper krångla och gå med barnvagn sent på kvällen, vill jag inte göra =P

Nu ska jag fixa mig lite kaffe
och hoppas Gabriel sover nån halv timma till, sen ska han få mat och sen har jag bestämt att han ska somna om igen tills vi ska iväg =) haha.
Man måste visa dom små människorna ibland vem det är som bestämmer, annars kan det bli ett jävla elände, även om det är svårt, det är ju bara bebisar vi pratar om, inte så lätt tyvärr jämt.
Hoppas saker och ting går bättre snart, att han kan slappna av lite mer och inte va så hetsig som han har varit nu ett tag.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0