men vafan

Haha lite träligt läge.
Katta skulle ha kommit idag och vi skulle ha åkt in till marieberg för jag måste fixa spjälsängsskydd åt Gabriel, och sen hade jag tänkt handla lite oså. Och Katta skulle ha vart här typ tills ikväll, det såg man ju fram imot såklart! Men så imorse fick jag sms av henne att hon inte mådde bra att hon inte kunde komma. Då tänkte jag, nehe, men det kanske är lika bra så man inte blir smittad eller att lillemannen blir smittad. Men jag skulle fortfarande till marieberg, Jonas mamma skulle köra in mig dit. Men då fick jag sms av henne med senare att hon var oxå sjuk tydligen och att hon inte ville köra bil idag för hon var helt snurrig i skallen. Men vafan! haha =P fan vad surt. Alla blir sjuka och kan inte göra ett skit medans man själv sitter här hemma och vill komma ut lite, minsta lilla lixom =P
Slutade alltså med att jag fick vara hemma idag ändå, rätt skönt kanske, men det kan bli lite trist ibland. Att gå ut och gå varje dag här i hallsberg och bara vandra fram och tillbaka är inte så kul jämt heller! =P
Får se vad kvällen erbjuder =) Jonas skulle vara hemma ikväll och imorrn iaf, förstår honom. Tänka över lite saker oså kanske, bara vara. Har vart lite mkt för han nu sista tiden =( löser sig snart hoppas jag iaf!

Gabriel somnade typ precis, kanske ska ta och fixa disken lite.. undra vad man ska käka idag? Åt ju upp resten av pajen till frukost förut, haha, jävlar vad gott!! =P
Finns pizza kvar med.. hmmm... =D

Ge mig filmtips då!



Kommentarer
KatarinaZ

Sötnöt. Min hals värker:( jag har tipsat filmer i bloggen:) PUSS(L)

2009-01-18 @ 15:19:14
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Anonym

"Stranger Than Fiction" :)

2009-01-18 @ 15:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0