Mycket idag :)

Gabriel sov hela natten genom igen =) fick mata han i sömnen, haha ^^ andra gången han gör det och nu på dagen blev det inte som sist att han var tvungen att ta igen hela natten och varit jätte grinig och sovit dåligt utan han är jätte lugn och fått sömn så man kunnat göra massa annat här hemma.
Vi åkte in till marieberg med Jonas pappa idag =) kollade massa men hittade fan inte ett skit, vita leggings och ett långt rosa linne bara =P så nu har jag använt klart mitt presentkort på cubus =) så skulle jag ha en väska oxå, men när jag såg kön på kappahl så sket jag i det, så vi åkte och handlade lite käk på ica oså sen hemmåt. Jonas fick ge lillemannen mat när vi kom hem så jag kunde dammsuga och diska lite. Sen slogs jag med en lampjävel som jag skulle sätta upp, vafan! Så jävla enkelt egentligen, bara jag som var otroligt korkad och inte tittade ordentligt från början hur det skulle vara, haha. Men nu står den i fönstret, utan glödlampa, hmm.. måste fixa =P.
Sen blev det så att jag plockade bort julsakerna, bara gardinerna kvar i köket, men dom är så söta och inte alls så juliga så dom får sitta kvar =) ska ju ändå flytta snart. Sen har jag äntligen tagit itu med garderoben! haha, herreguuud vad kläder, så det blev lite rensning och ordning! Håller väl inte så länge, är rätt dålig när det gäller kläder och ordning i garderob, behöver en mkt större ^^

Ska snart fixa maten. Jonas och Gabriel sover, sötskitarna =D

Såg 100 Feet igår, haha, shit! Inte så jävla bra egentligen, men alltså.. den var rätt äcklig endel stunder! Se den =)

6 veckor blir Gabriel idag btw! Fooort går det, snart springer han runt här och har ner allt han ser och kommer åt. Haha. Skulle ha åkt till ikea idag med och köpt spjälsängsskydd, för när han slår ut med händerna eller sparkar med benen så kommer han imot på sidorna, kan ju göra rätt ont =P men hann inte, måste ju fan bli att jag köper det snart.

Mat nu!
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0