Njut ni av dom dumma frågorna :P





Namn:
Agnieszka
Smeknamn: Många :D
Piercingar: Ja, naveln och tungan. Haft i läpp och näsa!
Tatueringar: Nej
Längd: 162 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brunt typ just nu =)
Är du kär i någon: Ja, Jonas <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: I ett litet hus kanske :)
Tänker du på självmord: Aldrig!
Tycker andra att du är attraktiv: Bryr mig inte längre! :)
Dricker du: Redbull ja ;)
Använder du droger: Nej
Röker du: Ja
Vilket shampoo använder du: Schampo man köper hos frisören oftast, mkt bättre och håller mkt längre! Annars kan det vara olika.
Vilken parfym använder du: Mest deo faktiskt. Annars Red Rose :)
Vad är du rädd för: Jag har funnit min trygghet. Att den försvinner på ngt sätt kanske..
Gillar du att tvätta: Ibland är det rätt okej! Alltid kul med redan kläder ;)


Din första:


Operation: När jag var liten.. typ 4 kanske
Första piercingen: Näsan
Första priset: Va?
Första sporten du började med: Simning och konståkning samtidigt :D
Första husdjuret: Vi hade en rottweiler i familjen, men sen fick jag två kaniner själv :D
Första semestern: Polen
Första konserten: Ingen konsert direkt!
Första förhållande: Jonas


Just nu:

Äter du: Nej förut
Dricker du: Nej
Ska du: Tror lillemannen börjar vakna till lite så det blir att mysa lite :D
Lyssnar du på: Tvn står på
Väntar du på: Gabriel ska vakna. Och att filmerna ska komma hem!!
Tittar du på: Dataskärmen?
Har på du på dig: Gråa mjukisar, svart linne


Din framtid:

Barn: Har en liten pojke :D det får räcka några år fram!
Giftemål: Hoppas det :)
Karriär: Hoppas verkligen att ngt dyker upp!


Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja =P
Tappat bort glasögon/linser: Nej
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: Typ..


Senaste:

Film du hyrde: Någon med Karin för ett tag sen. Minns inte vilken :D
Film du köpte: Jonas sköter det där med filmerna, haha
Film du såg: Ngn igår kväll som jag somnade till. Dålig var den iaf! haha
Låten du lyssnade på: Justin Timberlake - Summerlove lr vad den heter =P
Låten du hade på hjärnan: vet inte
Låten du laddade ner: Absolut dance winter 2009 tror jag den hette
Personen du ringde: Mamma
Tv program du tittade på: Vet inte
Personen du tänkte på: Jonas


För eller emot:

Långdistansförhållanden:
Båda
Utnyttja någon: Beror väl på! =D
Självmord: Emot
Att använda droger: Alla gör sina egna val här i livet...
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot!
Förhållanden: FÖR :)


Favorit:

Mat: Tacos
Låt: Massor..
Sak att göra: Gosa :) umgås med dom jag tycker om!
Dryck: Redbull
Bil: Åh.. bra fråga.. =P


Har du nånsin:

Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej.. inte arresterad!
Skurit dig själv: Nej!
Genomgått en allvarlig operation: Nej


Antal:

Gånger du varit kär: Några.. tillräckligt iaf :P
Gånger ditt hjärta brustit: Kan väl säga en gång. Den som verkligen kändes
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet inte? Jo, en vad jag vet iaf.. men det var så jävla tragiskt ändå! haha
Personer från grundskolan du har kontakt med: Men vem fan räknar :D
Ärr du har på kroppen: Typ 3 st..


Senaste:

Tidning du läste: Vet inte
Personen du fick mail av: Ehmm.. reklam typ bara?
Personen du fick brev av: räkning från telenor =P
Personen du fick sms av: Åse
Saken du köpte: Mat?


Övrigt:

Vad har du gjort idag: Inget alls :D
Var det kul: Ja som fan :P
Hur tidigt stiger du upp: Olika! Försöker sova ut på morgonen, Gabriel sover konstigt nog rätt mkt mellan 6 -12 tiden på förmiddagen
Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra ikväll: Kolla film, gosa med Gabriel :D
Är du seriös: Så lite som möjligt av just det :D
Var har du ont: Ryggen!
Använder du hårspray: Händer
Kan du stå på händer: Ja! :)


Favorit

Serie: Vänner :), Sex and the city, 2/5 men, One tree hill, Desperate Housewives, The hills. Ja.. blir endel framför tvn nuförtiden!:D
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!!!
Salt eller socker: Socker. (eller inte på allt då kanske haha)
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Rätt så
Var du glad igår: Ja det var jag väl?
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: Överskattat :P
Kan du sjunga: Nejnej!
Mer värt än guld: Allt? :D
Spaghetti eller makaroner: Pasta!
Ett land jag helst vill besöka: Polen saknar jag massor. Vill tillbaka till Cypern, Ayia Napa oxå <3
Ska bli skoj: Och få hela min föräldrapenning denna månad!! Och så våran flytt :)
Ska inte bli skoj: Ja.. att kämpa igen som vi gjorde 3 månader sen ungefär =/ hoppas det löser sej snabbt denna gång
Sparar till: Sparar inte alls just nu.. räknas enkronor och 50 öringar? :D


Det är tredje gången jag uppdaterar idag och dom här jävla listorna gör mig galen!
Så ni kanske förstår vilken tråkig söndag jag har? :D wiiiiiiie. Not

Nu måste jag ta och göra nått vettigt tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0