Nyår och så =P

Kvällen började hemma hos mig, efter att mamma varit och hämtat Gabriel fixade jag iordning mig och lite sånt, sen kom Jonas och efter det koma Anna, Stefan och Finnen =) och lite senare kom Åse, Jimmy och min JESUS! haha, Jörgen med andra ord! så innan 12 slaget gick kvällen rätt bra och vi hade skapligt trevligt! Behövde inte så mkt dricka, haha, man blev rätt rund om fötterna ändå rätt snabbt, haha! Finnen hittade ren/tomte mössa som han roade sig med, haha! Så kul att träffa honom och festa lite, var längesen jag stod ut med en full Markus när jag själv oxå hade fått i mig lite! asg* Sen helt plötsligt skulle vi upp på hallsberg hem till Marie och Björn, så vi vandrade upp i kylan, och fyfan vad kallt det var! Stack i hela kroppen! Efter typ 10 minuter hos Marie och Björn skulle vi ut på torget där det var rätt folkproppat =P trodde jag inte om lilla hallsberg. Vart endel besvikelser under just dom minuterna och jag blev rätt nere så jag och Åse följde inte med upp tillbaka sen utan drog iväg en stund, och det skapade ju inte mindre problem direkt. Suck
Så nyår efter 12 slaget var ingen höjdare alls, vägen hem blev mest fylld med tårar. tur att man blivit ännu fullare och inte kände kylan lika mkt iaf! Hahaha
Men vad konstigt det kändes att sova, så tyst lixom. =P men det var skönt, och jag vaknade utan en baksmälla idag! otroligt. Var rätt seg i skallen och törstig, haha. Men inte mer än så. Så ringde Jonas imorse med, vad glad jag blev =P så vi pratade lite och löste lite saker, eller vad man ska kalla det för. Hade en klump i hjärtat nästan hela natten och morgonen innan han ringde, så jävla jobbigt. Men men =)

Bilder från förfesten finns på http://GabrielsEgna.bilddagboken.se

Så idag drog Åse och jag iväg och köpte oss lite frukost, sen har vi suttit och glott på Vänner hela tiden =D Vänner maraton på 5an ju! =D


Min lilla kille kommer hem snart! Saknar honom så förbannat alltså, sjukt! Ska inte lämna bort han på läänge nu, ringde mamma och jag hörde honom i bakrunden, gråten var inte långt ifrån då, usch vad jobbigt. Trodde inte det skulle bli såhär jobbigt, men jag vill bara ha hem honom nu.


<3

pussciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0