Onsdag

Herregud vad trött jag var imorse! Blev inte mkt sova inatt inte, stackars lilleman, är lite förkyld och har lite svårt att sova med täppt näsa =( ska nog köpa sånna här saltlösningsdroppar åt han snart! Inte kul ju =/


Skulle iväg till Soc idag och skriva på papper, delad vårdnad och skit. Nästan så jag försov mig! Fick stressa med allt, hatar det när jag vet att jag måste ge Gabriel mat, klä på han och allt, och han hatar att bli påklädd ytterkläder! =P skriker och har sig, hjälpte inte att jag stressade på han det heller, men han sov typ, var rätt tröttis, gick segt att mata han oxå, då vart jag ännu mer stressad för jag hade en liten bit att gå sen med, haha. Tur att vädret är så fint idag iaf :D

Var till ica oså med, sen promenix hemmåt igen! Nu har jag dammsugit lite oså, ska ta disken sen. Jag är duktig, diskar rätt ofta så det inte blir berg av skiten sen! BLÄ. Ska kolla lite One tree hill nu med lillemannen, yes, det ska vi göra. Spana på Chad Michael Murray.. ja, jag iaf ;) vet inte riktigt vad Gabriel tycker om honom än, haha!


* *

Jag hoppas det tar slut snart.. den här smärtan i hjärtat. Gör så ont =(
Varför ska det bli såhär jämt? Vaför ska det vara så jobbigt?
Vi skulle inte behöva stå här nu, men ska vi låta allt ligga i luften bara? Ska det vara så? Att jag inte ska få säga hur jag tycker och känner? När jag blir arg, ledsen, förbannad? Ska jag jämt vara tyst om det och aldrig få det ur mig? Ja, jag vet inte.. verkar så ialla fall.. =/


Vet inte riktigt vad jag ska säga mer..


One tree hill nu! Kanske ska fixa mig lite frukost med.
Tack Katta för hjälpen med bakrunden btw ;D blev jätte nöjd!


Kommentarer
Skumpan

Problem med äcklet eller? Lika bra å göra dig av med honom, du är värd något MYCKET bättre!!!

2009-01-21 @ 15:29:19
URL: http://skumpan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0