Onsdag

Nu börjar Gabriel få in det där att det är nattetid och dag =) Sover som en stock på nätterna! Sköönt =D
Men inatt hade jag verkligen inte roliga drömmar alls =( fyfan!! Vill inte ens säga vad det var, men  fy i helvete.


Kollat på The Alphabet Killer nu... Skum film.. haha.

Jonas åkte iväg med sin pappa nyss, skulle köra iväg från lägenheten och så.. Inte mkt kvar där nu, ska dit imorrn och fixa resten typ.
Och ikväll kommer mammsen, ska iväg och handla lite antagligen. Måste köpa sånt där jävla medel, stopp i badkaret IGEN, blir tokig. Förstår inte.. hrmm..

Och för er intresserade, så tror jag att jag fått min mens nu? Vet inte om det är det, men kanske =P började ju äta sånna där minipiller, typ som p-piller fast andra, ammade fortfarande när jag skaffade dom, kunde inte ha vanliga p-piller då. Och dom kunde tydligen göra så man blöder endel.. blääääää, hatar det alltså. Men snart ska man skaffa spiral iaf. Lättast så blir det.

Nu ska jag kika lite på Vänner igen =D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0