Onsdag

Natten gick skapligt bra! =)
Men Gabriel var lugn hela kvällen igår, sov som en stock! =) sen när han hade fått mat låg han hur lugn som helst, så det gick bra. Han har nog slappnat av lite nu!


Skickade iväg ett sånt här MMS till Jonas mamma =D
glad hon blev =P



Har vart till apoteket och lite sånt idag. Blev fett arg när jag såg hur mkt pengar jag hade, jävla försäkringskassan alltså! Kan dom aldrig göra rätt? Det är ju ngt för lite pengar jag fått. Inte nog med det första misstaget dom gjorde och skickade iväg pengar försent pga kärringen som skrev en sak och sa en helt annan sak, så får jag för lite pengar nu oxå, hur fan ska jag kunna leva på det hade dom tänkt? Föräldrapenning innebär väl ffs att man har ett barn, hjur FAN ska man klara sig om dom strular till det hela tiden? SUCK!

Kanske ska ta och se vad man ska fixa för mat idag, känner för pannkakor, haha, längesen man orkade göra det. Blir ju aldrig riktigt bra när jag gör det =D plättar kanske.. namnam. Ja, jag är hungrig nu. Allt jag ätit idag är en twix och druckit kaffe och lite juice ^^


Kommentarer
Amanda

Tack :D

Lill pojken din va ju skit gullig :)

2009-01-14 @ 17:49:22
URL: http://chiliii.blogspot.com
Anonym

Ja dom bara rasar av en.. :D men det blir ju så när man ammar :D



2009-01-14 @ 19:26:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0