Pålsboda förfan =P

Nu sitter man hemma i pålsboda hos mamma och pappa igen då! ;D
SÅ skönt att få sova ut en hel natt, mamma fick ta Gabriel inatt och så ska få göra det inatt igen =P hihoo! Så snäll hon är som ens VILL göra det. Tacksam är man ju.  Få slappna av och vila lite är ju ngt man värderar högt nuförtiden alltså. Inte för att jag klagar på att ta hand om min son om dagarna, men att göra det ensam precis hela tiden när Jonas jobbar och inte få sova ut en hela natt blir ju rätt frustrerande. Blir bättre när vi flyttar! SNART =D
Haha, mamma har gjort massa mat så man äter ju mkt bättre oxå när man är här =P latheten tar ju över oftast när man är själv och det blir inte såå mkt mat gjort jämt, haha
Imorse när mamma kom in med han vid halv 7 tiden och jag skulle amma honom och han låg där bredvid mig, alltså det är sån känsla när man ser honom igen, även om det bar vara precis innan jag gick och la mig som jag såg honom. Ja, sjukt är det. Men han hade varit så duktig inatt tydligen, lillemannen =))

Katta var ju här och hälsade på lite igår =)
Och idag har jag spenderat nästan halva dagen åt att prata i telefon med kusinen <3 hihi, saknar henne massa! Usch, vill verkligen åka till Polen iår!! Måste fan det. Ta med lillemannen och stora mannen dit med ofc!
Och sen har ju då min faster och hennes gubbe vare här idag med, fikat och tittat på Gabriel, han var så lugn och sov största delen =)

På onsdag är Jonas ledig! =D
då blire lite marieberg hoppas jag, måste kolla efter en väska och lite sånt =)

Tv och sängen ikväll då. Hemgång imorrn, hihu.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0