Skit!

Gabriel sov sig genom nästan hela dagen igår, så han vart rätt pigg inatt, tror han somnade vid 3 tiden eller något? 2 kanske det var. Och natten var inte alls rolig överhuvudtaget! Fick feber och frossa, fyfan vad dålig jag kände mig, knappt så jag kunde ställa mig upp när han skulle ha mat, trodde jag skulle frysa sönder när jag klev upp, låg och skakade i flera minuter när jag la mig ner igen. Tur att Gabriel somnade om när han hade fått mat ialla fall! Dock vaknade herrn upp efter någon timma igen.. Men nu på morgon har han iaf sovit skapligt bra. Nu har han somnat igen, sover förhoppningsvis ett tag, tänkte lägga mig ner och sova jag med strax.. blää! Är helt slut i hela kroppen, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk!! VILL INTE!! Det går bara inte lixom, värsta jag vet, feber på nätterna=/ och om man drabbas av den där jädra influensan som ränner runt överallt nu så vet jag inte vafan man ska ta sig till, risken att Gabriel smittas finns då med, hur jävla kul blir det då?! =/

* *

Mina filmer går segt att få hem =P
Fått hem 3 st tror jag.. Så det blir väl att glo på film eller ngt sen om man inte somnar. Hoppas verkligen Jonas kan komma ikväll om jag skulle vara lika jävlig som inatt. Känner mig astjatig som vill ha hit han när han ville vara för sig själv idag oså, helt förståligt lixom. Men men.. vissa saker måste väl gå föra ibland, jag vet inte?

Sängen väntar, ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0