Söndag

Rihanna - Rehab
Omg! aldrig lite sexig musikvideo med Justin Timberlake! Bästa på länge. Vet inte hur hon gör det, men hon är grymt snygg! (Fast Justin är snyggare ;D)

Vet inte vad som hände med mig inatt, fick ngn sorts av frossa och mådde skit! vaknade helt svettig, typ som feber eller ngt, jätte konstigt.. Men tur var iaf att Gabriel inte skrek inatt alls heller =) sov mkt bra =P Jonas deckade ju på soffan efter att ha glott på film halva natten, jag somnade vid 11 och vaknade då lillemannen skulle ha mat, fram tills 4 tror jag han fortfarande låg och kollade på skumma zombie filmer, haha =D
Nu har både Gabriel och Jonas iaf åkt till Jonas pappa, han fyller år så dom skulle dit, jag orkade inte följa med, tänkte plocka ordning lite här och kanske sova en stund snart.

Trollkarens hemligheter ikväll då =P
måste man ju nästan se, haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0