Städa och plocka..

Har vart hos Jonas idag och rensat i garderober och lådor och skit.. Står maaassa påsar som ska slängas och andra påsar som ska till nya lägenheten =) Och vi hade ingen bil idag så det får bli senare i veckan att vi överför skiten =D hehe. Var oxå i nya placet idag och kollade lite hur vi ska börja möblera och ställa saker, så det blir nog skit bra!
Tur att jag inte har så otroligt mkt småplock här hos mig när det blir dags att flytta mina saker, haha! Fyfan vad jobbigt sånt är. Skulle kunna slänga allt, jag.. Det här med att ha dubbelt av det mesta är inte heller så kul =P
Men det löser sig, är så glad över den nya lägenheten! Så fin =)

Träffade på Katta en sväng idag med, hihi. Och sen fika lite med Bever. Nu sitter jag hemma och har mina små ideer över vad jag ska göra, först och främst ska jag kolla på nåra Vänner avsnitt =D ofc! Sen kanske ta mig ngn cider och slappna av lite? höhö, mums. Sen typ sova kanske.. Jonas kanske skulle sova hos sin mamma inatt, så vi får se hur det blir.

Min lilla pojke kommer inte hem förrän imorrn! SAKNAR HAN SÅÅÅ MYCKET, så tomt här =(
Så van vid att man hör honom jollra till, eller vad som helst, om han ligger och sover. Ja usch.. men det lär väl aldrig försvinna att man saknar sitt barn, hur gamla dom än blir. Men man kanske inte har det behovet att ha dom nära och ta hand om dom lika mkt när dom blir äldre.

Nu ska jag mummsa i mig min biskvi här och klunka ur min energydryck =P och kolla Vänner =D

ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0