they did it again

Jonas kom igårkväll ändå, men vet inte om han borde ha gjort det, haha, nu är han sjuk oxå! Fan då! Kommer bli en ond cirkel igen, som när vi kom hem från BB, ett under att Gabriel inte blev smittad av oss två =P

Nu drog han iaf iväg till tandläkaren och jag ska ringa till äckel försäkringskassan och skälla på dom igen. Fattar inte vad dom hålls med, fick för lite pengar IGEN. Och om det finns en anledning så vill man gärna veta den innan man får pengar! Sist var jag tvungen att ringa och kolla varför jag fick för lite pengar. Idioter!

Ska kolla några Vänner avsnitt strax. Ska städa lite först, plocka undan lite och så. Igår skulle jag ju slappna av med en cider, haha! Blev inte så, blev energydryck och slutade med att jag sprang runt med dammsugaren och städade, haha.

Snart kmr min pojke hem! =) <3


Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0