YES!

=D
haha!

Innan jag blev gravid, så hade mamma varit i Polen och köpt typ 3 par jeans med sig till mig, men tyvärr passade dom inte riktigt bra just då när hon kom hem, haha! det var fett frustrerande för det var verkligen snygga jeans, ett par svarta och ett par vanliga blåa jeans, stuprör båda två.
Mamma testade dom och fick på sig dom och använde dom nåra ggr, lika arg vart jag varje gång jag såg att hon hade dom på sig, den jäveln!! hahaha =)
Men IDAG, så fick jag på mig dom utan problem, hihi! Så glad, har ju gått ner i vikt nu, väger till och med mindre än jag gjorde innan jag fick Gabriel. Kanske beror på hur dåligt jag äter, stressen och den dåliga sömnen =P så det är väl inget jag borde vara stolt över direkt, men vad glad jag blev för jeansen! Haha, nu kan jag ju ha dom, hoho ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0