kallas nostalgi

Hur mycket jag än går genom bilderna jag har på datorn, hur mycket än rensar hittar jag ändå på ngt sätt bilder jag inte sett tidigare, eller iaf har för mig att jag inte har det, det finns ju fan.. endel! xD
Så eftersom jag inte har ngt vettigt alls att skriva, lägger jag upp lite som är värt att minnas :D


Student 07 :D ( + studentmiddagen)



3 olika fyllekvällar med Katta ;D 18 årskalas, krogen, en vanlig sommarkväll 2006, asg


En annan sommarkväll 06 med Emelie :p vi hittade allt möjligt den kvällen! haha


Satin, krogen 07 :p




En av hösten 07  alla Gredos kvällar! Hahaha!


:P


Det är endel bilder med andra ord :D
Man saknar ju mycket med dom gamla tiderna må jag lova!

Men det är väl så det är :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0