En månad ;)

Vilken skev kväll/natt. Lilleman somnade vid 20 tiden, sov som en stock! När jag la mig vid 21 så hade jag jätte svårt för att somna, vid 22,30 börjades det gnälla då jag nästan börjat somna in, jippi. Verkligen. (Metodövning i skolan imorgon och jag kommer inte iväg, därför jag fick smått ångest för jag verkligen behöver gå dit och då fick jag svårt att somna. FAN!) Så trodde jag han somnat om igen.. ah, i 5-10 min, sen fortsatte det gnällas, sen somnades det om och om och ooom igen tills vi nu sitter här i köket och ugglar, ett massa gnällande blev det, vet inte om han var hungrig men inte ville ta flaskan eller om han hade ont nånstans, men han fick i sig lite yoghurt och alvedon, kan vara tänderna, tänderna som är så långsamma på honom :/ men nu är han lugnare och börjar gäspa och ha sig. Så vi får väl se. Jag hoppas på några timmars sömn inatt iaf.
Kan inte minnas sist han var såhär på natten, kanske en liten stund men inte i 2-3 timmar. Ont i ryggen och armarna som ett as har man oxå så jag kan tydligen inte gå runt och bära och natta honom i famnen hur länge som helst, känns som att nått inuti i mig går sönder, så det är ju inte direkt hjälpsamt just nu.

Men men. Dagen har varit bra iallafall! Ida sov ju här inatt, hjälpte mig att passa lillesnutten när jag tvättade idag, tog mig 6 jädra timmar! Sen kom lilla Anna :D ungefär 14500 år sen sist så! :)) och så pälskling såklart! <3 en månad nu då! ;) hähä! Värsta värsta. xD

Jag tror det är dags att byta blöja på en viss ung man här känns det som ^^

Försöker iaf säga natti naaaaaaaaaaaaaaatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0