.

Irriterande tryckande känsla i hela huvudet just nu, som om något migränanfall är på G, skönt, verkligen :/
Orkar inte med det idag, känns som att jag har 100 saker att göra men fastnade här i soffan lik förbannat :D

Pälskling formaterade om min dator igår och grejjade massa med den :p han själv som ville det så visst! haha ^^ men nu funkar inte msn, och det funkar inte att ladda hem nya heller, gash! Men men, orkar inte bry mig om msn, måste hem och boka tvätt tid, sen iväg och köpa blöjor, min lilla grabb kommer ju hem imorrn, wiiiemiiiiihhhh <3 :D:D har faktiskt städat undan lite här nu, ska in i duschen, få i mig tacopaj sen måste jag iväg. Det där med tacos alltså, kommer en vacker dag föräta mig på det :p igår vart det tacos.. och inte så långt innan det med, och den där tacopajen! ojj, ja den är underbar men den kmr inte va så underbar om ett tag då den bara smakar blää xD

Plugga måste jag hinna med lite idag oxå, WÄÄÄY! höh, jag har varit jävligt duktig! Gjort klart 7 kapitel.. har 4 kvar tror jag? ändå 18 dagar kvar på den mediciniska grundkursen, så vill jag så kan jag få det gjort snabbt som fan :p

Nä. Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0