Hur underbart det vore med en cigarett


Igår ;) frulle dags


Nyligen :) kladdi kladdi :D min sötplutt!


;D nam!


morgonkaffe utan cigg, jaha.. :/ känns inge vidare men men!

Idag: Duschen strax, busa för fullt med Gabbe pojken för idag ska han till sin pappa igen då,
sen kommer pälskling nån gång och resten av dagen/kvällen ska jag se vad man gör av all abstinens och vad man ska tänka på eller göra för att inte tänka på hur underbart det vore med en cigarett. HEMSKT DET HÄR :P haha! Välldans fundersam om det här var en bra idé alltså. Det visar sig.

Humöret igår kväll var inte inte the shit alltså xD no no.


Foo Fighters - Wheels






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0