Ida, brownies, glögg och tomtebloss!

en helt vanlig onsdagskväll med Ida, glögg, brownies och tomtebloss! ;D

 

Haft metodövning idag, hjärt och lungräddning, gick jätte bra. Sen hämtade jag ut två böcker, ena inte så värst spännande som den andra kanske :) haha. "den långa vägen ut ur helvetet, Marilyn Manson" <33

Sen stallde jag in pizzan från igår i ugnen, nam nam!

 

Nu inväntar jag bara kvällen, ska iväg och handla lite smått tills imorgon, då vi ska hem till mamma och pappa och ha lite kalas för Gabbe :D <3

 

Jag tycker om min pälsklning! Massor!

 

 



Kommentarer
troll

Mansons bok är riktigt bra! men blir lite avis, jag har den bara på engelska! :)

2009-12-02 @ 12:10:24
URL: http://trollva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0