it's only a game

Jomen.. vadå? Det går ju rätt så bra.. ellej? xD *jag säger inget* hahahaha!

Gick bara halv dag i skolan idag, varför det blev så orkar jag inte ens gå in på, behövde iaf inte gå tillbaka efter lunch, eller behövde och behövde, var kanske inte så lyckat om jag skulle göra det. Skit samma, orka. Så nu sitter jag här med mina saffransbullar och kaffe latte, smakar skit idag av nån konstig anledning, haha! Kanske som Bever ssa igår, att man börjar få tillbaka sina smaklökar, kan ju stämma :p nu kmr kaffe smaka SKIT! asg. Nädå, inte en chans!

Aphungrig är man oxå, men det tänker jag inte lägga nån mer energi på att bry mig om, ska istället till Ida och leka :D hon ska tvätta vid 15, själv ska man göra det imorrn, usch. Måste plugga då med, 4 kapitel kvar och 2 prov :S FYFAN, stress nu! Och senare måste jag bort till Natha och hämta lite papper som hon skulle ha med till mig.

Blivit torsk på Marilyn Manson igen, så jävla underbar.
Lite periodare när det gäller han :) love him!

eat me, drink me



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0