Julkalendern var bättre förr

då har jag styrt julklapp åt mamsen iaf! :D one down. Hmm.. bara.. 5 julklappar kvar.. alltså, 5 viktiga ialla fall, resten i dont give a shit about! USCH, snacka om julhelgsångesten börjar ta fart nu ^^ Det gäller att vara kreativ just nu alltså, när det är som snålast i plånboken.

Igår vart det en riktig mysfredag :) med både besök av Katta under dagen och senare blev det tacooos, mumma! Hann till och med att tvätta mellan 7-11, fucking otroligt. Alltså. På morgonen. :p

sånna där gråa, tråkiga jävliga dagar nu ute så jag känner hela tiden hur det trycker i hela huvudet, inte kul alls, ge mig sol! Eller iallafall en riktig vit vinter. Massa kaffe på det här :p en dusch och sen Mysteriet på Greveholm! Wääääy. Julkalendrarna VAR bättre förr, spyr på dom som sänds dom senaste åren, USCH!
Jag minns Trolltider och Pelle Svanslös t ex, GULD :D saknart!

Knocked up och Juno har man tittat på med, ett tag sen nu så man såg dom sist har glömt bort hur bra dom faktiskt var :D blir väl att glo genom endel filmer idag med, man känner sig inte så jätte motiverad att göra mkt annat nu. Zombieland, Public Enemies, Fear and Loating In Las Vegas osv :D får se vad man orkar :P



Jag tycker om dig, min pälskling, du är underbar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0