Man är lika lycklig för det ;D

Jag tycker så synd om min älskling som har huvudvärk och migrän hela tiden :(
Fan inte roligt alltså! Så nu börjar jag känna att jag oxå är på väg mot ett jävla migränanfall, SUCK.
Men det gjorde jag några dagar sen med men så la det sig, skönt som fan, hoppas det gör det idag med, ska ju hämta min lilleman om nån timma, funkar inte så bra med migrän så. Ska iaf bli skönt att få hem honom nu, så man slipper tänka på allt annat bara fokusera på honom :)

Jädra stress med allt pluggande, det drar ihop sig fort som fan nu med medicinska kursen som är slut på fredag så börjar nästa kurs, alltså TICS :s när man är i en svacka och inte känns motivation att plugga överhuvudtaget är stress inte bra för då blir det bara fel, man gör det man ska bara för att få det gjort och överstökat, men det blir inge bra. Men men.

Blev iaf pizza med Ida och pälsklingen igår, somnade rätt tidigt ialla fall, men så vaknade man mitt i natten och hade verkligen apsvårt att somna om. Yäy.. men kom upp rätt skapligt i tid idag och städade och hade mig lite, älskling drog iväg vid 11, då passade jag på att plugga lite, segt alltså måste jag säga :/ men vad gör man åt det lixom?


Men jag är lika lycklig för det :D
Jag tycker om dig <3



Kommentarer
Katarinaz

Lite arg.. Fixade en urfin fotobok men det går inte att framkalla den :O något cp fel så nu får gabbe klaras sig utan fotoboken la hela min själ att få den perfekt. ÅH vad arg. :Q



2009-11-17 @ 22:57:54
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0