Mysfredag

Oj, har visst glömt bort att beställa hem Social Omsorgs boken, dags att göra det nu kanske :D mkt annat i huvudet nuförtiden :) fast tur att den boken inte va lika dyr som de andra två, usch vad dyrt det är att gå i skolan.

Det har varit en riktig mysfredag med min älskling och min favorit lilleman :D <3
Vaknade av att pälskling redan hade kommit hit, vart lite chockad för jag hade inte hört något alls, inte vaknat av det överhuvudtaget, haha! Bever var ju oxå förbi en sväng, alltid lika spännande.. "Nu kommer mongot!" hahaha!
Så blev det tacos och lite godis.. och lite annat.. ;D


Lilleman sover som en stock, så jag ska ner i sängen strax jag med.


Jag är så fruktansvärt kär i dig, älskling! Underbara du!


Kommentarer
Katarinaz

boken suger hårt;)

2009-11-21 @ 02:54:37
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0