nöjd

Jag är riktigt nöjd med dagen som har varit! :) tack alla för allt, och för dom fina presenterna Gabbe fick <3 man blev ju smått proppmätt oxå, ojoj. Men nam nam! :D

Så nu sitter jag här med Ronja och inväntar lite, party ikväll :) yes me like! Får se hur kvällen lägger sig, vilka som dyker upp osv, jag orkar inte bry mig om det, jag har min glögg, hihi. Det löser sig. Älskling har åkt till sthlm på ngn jääädra konsert, suck :p haha, så han dyker inte upp förrän senare ikväll, men det var jätte mysigt att han hann vara med hos mamma och pappa på det lilla kalaset där ändå! :)
Bilder och sånt läggs upp imorgon förmodligen.

Nöjd! :D



partyyyyyyyyyyyyyy!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0