Nu är han hemma! <3

Igår var jag och hämtade min lillkille :D hihi <3 finally home, lilla busfröt. Ialla fall en vecka till.. haha, men man har vant sig vid det där nu ändå, man vet ändå hur mycket man kan sakna någon när han är iväg, trots det där att det kan va skönt att slappna av och sova hur mycket man vill, ändå nått som saknas och det känns bättre när han är hos mig. Snart ett helt år :)) kalas!

Så passade vi på att ta en fika med Bever och Richard, jag handlade lite oxå, snart fattig som en kyrkråtta :/ känns inge vidare! Sen hemmåt ialla fall, senare på kvällen kom Beverboy förbi efter gymmet, och sen kom pälskling :D med matlåda till mig som jag ska få i mig idag, slippa laga mat. Men det måste jag göra ändå för jag tog fram det igår, men pallade inte fixa något då :p hej, jättelat, iknow! xD

Jonas mamma kom ju förbi igårkväll med, så fick jag vaccinera mig mot grissjukan :p wäääääy tänkte jag, men det tänker jag inte idag kan jag lova. Sovit apdåligt och har skit ont i armen, kan inte lyfta mkt eller knappt lyfta armen överhuvudtaget. Gav mig på disken nyss, ingen bra idé. Tappade vartannat glas, tallrik, bestick, hahaha! Yrsel, illamående, ja, vare värt d? Inte som det känns nu iaf, haha! BLÄ! Febrig blev jag inatt oxå, hurra! USCH! Men men, går väl över snart, men inte roligt alls, ingen skola idag för mig inte. Gabbe åkte hem t mamma och pappa imorse så jag ska plugga hemma lite och försöka få tillbaka kraft i min arm -asg-

Ikväll ska Ida sova hos mig :)) och imorrnbitti från kl 7 ska jag tvätta :/ så roligt, verkligen.

Så får vi se när mamma kommer tillbaka med lilleman, ska försöka med ett nytt försök att pottträna honom lite senare ikväll;) haha! Så söt var han på pottan imorse, men han la en brakare där i kan jag lova! :DD



<3


Nä. duschen nu, sen ska jag se om jag orkar dra fram boken och plugga lite, annars får jag vänta tills huvudet klarnat till, inte roligt alls.


Saknar dig <333


Kommentarer
Katarinaz

JAg vill komma och myssa med er :=)

2009-11-04 @ 17:02:09
URL: http://katarinaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0