Pigg!!!

Längesen man träffa Katta, men idag kom hon hit och hälsade på :) sen blev det upp på godsmak och träffa Beverboy oxå! Sväng på ica och så hem. Då lilleman slockande på en gång. Jag är fortfarande proppmätt efter mackan på fiket så jag har verkligen ingen ork alls att fixa mat :/ haha!Blir säkert imorgon xD jag är aldrig lat eller så, nejdå! HÄHÄ :D

Har faktiskt möblerat om lite i sovrummet idag, plockat och grejat, trots den urdåliga sömnen inatt va jag skit pigg imorse :p och är det fortfarande, wäääy! Får se hur snabbt man slockar ikväll då, haha! SNARK.

PUUSSSS

saknar pälskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0