Ta en kaka och var glad!

Tuffis! :D

Snuttesnutt!:D <3

 

Börjar tänka mer och mer på hur man ska göra på hans födelsedag som är nu den 29 nov. Ja, det löser sig :) Kalas blire ju i vilket fall! Usch, alltså för ett år sen så var jag verkligen stor som ett hus :p tycker jag ialla fall och det kändes så. Allt tryckte på en och man kände sig verkligen inte vacker, hahaha! Fort det har gått!

 

Nu är Ida här iaf, har lagat lite mat och så, la Gabbe pojken för en naptime nyss med. Vet inte om Bever skulle dyka upp sen? Det lilla oralet.. menar oraklet, xD haha! Och senare kommer pälskling tillbaka. Mysigt igår.. eller hur man nu ska säga.. GAAAAAAAAAAAH! ^^

 

Mensvärk så det skriker om det oxå :( inte roligt nånstans, USCH!

 

Ta en kaka och var glad!

Hahaha!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0