Blå himmel!

Men OJ! chekka vädret, man ser blå himmel!! ;D haha, wäääääjj! Så jag känner mig faktiskt lite piggare idag! Men mår fortfarande illa :/ vafan är det här? Suck. Och igår när jag skulle natta lilleman så small något till i ljumsken xD haha! FYFAN vad ont! Som om ngt gick ur led eller ngt sånt, har fortfarande ont, det gör inte lite ont heller, haltar mig fram, haha! Jag har sällan små problem xD

Gabbe har fått frulle, nu kryper han runt och busar, har ner det mesta på golvet osv osv ;D haha! Jag har tage mig en dusch och fått i mig lite frulle jag oxå. Ska iväg med Gabbe till hans pappa vid 14 tiden och sen har jag endel att göra. Ska träffa Skumpis idag med, weeeii :) nu vare eta sen och inte ofta man kmr träffa dej nu när du bor i Oslo :p prutt på dig!

Igårkväll va både pälskling och Ida här :) trevligt, vi åt tacopaj ;D nam nam! Gabbe pojken fick bada och lite sånt oxå, myskväll var det.

Betalat räkningar har jag gjort oxå, så nu känner man sig något fattigare, yay.

Nä, glo lite tv nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0