Foo Fighters - Wheels <33

-Klädsel: Mys mys :p
-Smink: Mascara
-Frisyr: Toffs, diadem
-Låt :
Foo Fighters - Wheels <3
-Vill ha: GODIS!!
-Sjuka: Mår toppen!;D
-Drog: Cigg
-Saknad: Kasia! <3
-Godis: Ja, tack!
-Attityd:
Awesome.
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Den som träffar på mig nere i tvättstugan lär få en hjärtattack.. ungefär.. :D


Jag saknar dig! <333

så fick man träffa lilla Ida idag med :D lite kaffe och så gick vi och handlade lite. Köpte sånna där majs krokar till Gabbe :D han älskar dom! Haha, dom va rätt okej, smaklösa och lättsmälta som fan :p
Sen hittade jag ett helt cigg paket i en jacka jag inte använt på kanske en månad eller mer :D happy times, haha! Awesome.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0