.

Det var tydligen marken idag :p haha! Men så det blev en sväng upp på hberg när metodövningen var klar. Pallrade mig snabbt hem där mamma var med min lilleman :) så gick vi upp.. sen kom Ronja :D då gick vi oxå en sväng! Hittade lixom inte ett skit, lite godis och två t-shirtar till Gabbe :D sen hem och fika lite, ge bebisen lite käk sen vare nap time för honom! Så har vi suttit och snackat massa skit, nu vare eta sen man träffade Ronja så :D

Usch vad snurrig jag är :S känns som att jag ska börja bli sjuk eller nått, hemskt! Typ en sån där jobbig huvudvärk som man känner är på G, eller så äre bara migrän? BLÄ! Save me :p

Så kommer lilla Bever på kaffe sen oxå.. kanske.. har slutat med att jag har fått mig pallra hem till han dom två senaste gångerna, den lilla LATA FISEN!! xD

Sen så får vi väl seeeeeeeeeee dååååååå ;D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0