@@@@

Allt jag kan säga är förlåt.
Du är bland dom bästa människorna jag vet! Jag tänker inte förlora dig pga ngt sånt här skit, det funkar lixom inte! Inte värt det. Och det vet du. Jag har bett om ursäkt ett antal ggr och försökt förklara, men det kan bli svårt att göra det när man inte vet exakt vad det e för fel man gjort, för det verkar vara ngt stort missförstånd allting, vilket inte är så konstigt att det blivit så egentligen om man tänker efter, men det var aldrig meningen att få dig och tro att jag gick runt och baktalade dig på NÅGOT sätt, för så är det inte.
Din vänskap betyder mkt mer än så för mig. Såhär får det fan inte gå till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0