every day from today

-Klädsel: Leggings, randig topp
-Smink: Mascara
-Frisyr: Plattat iaf... men vädret fixar håret lixom :p
-Låt :
Kesha - Tik Tok
-Vill ha: Nått mot ryggvärken.
-Sjuka: Ont i ryggen so please shoot me.
-Drog: Tydligen shopping.
-Saknad: PÄLSKLING!!
-Godis: Mh, AHLGRENS BILAR!
-Attityd:
Fuck you, fuck that.
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Dusch...


Jag tror lillen har feber? :/ usch! Men han verkar glad för det :D termometern är ju trasig så det blir svårt att kolla det igen, kollade förut när han vaknade efter sin nap time, då vare lite feber, men den verkar ha gått ner, men ja, jag vet ju inte :/ trött är han ialla fall! Så snart ska han få bada, äta, sova :)

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0