Fredag



Vakna med the Voice, ja, dom har hängt upp sig på den här låten nu oxå! Otroligt. ^^ Men den är rätt okej faktiskt! Sitter här med mitt te, pallade inte med kaffe, får bli sen. Steg upp typ lite efter 7, har metodövning kl 8,30 :/ blää, är så trött! Men men! Mamma kommer hit snart, hon ska få passa lillen fram tills 12 då jag slutar. Borde egentligen fixa frukost, orkar inte. Och NEJ jag åt inte av dom chipsen imorse :D hahaha!

Såg dom två allra första avsnitten från Family Guy den nyaste säsongen igår, haha AWSOME! Så det blev lite mysigt, och såklart FANTATASTISKT -asg- inte utan den lixom! Men sen gick du hemmåt och då vare inte lika roligt längre :P
Vart sängen för mig direkt sen, jävlar vad trött man kan bli. Och skumma drömmar som alltid, ja alltid lika jävla roligt! haha! xD Fast det där önskar jag nästan faktiskt skulle ta och hända! Hmm..

Så var man på lite fika hos Bever igår med :) hans mamma vart som vanligt lika överlycklig när hon fick leka lite med Gabbe :D ja, han va minst lika glad när han fick åla runt, klättra runt lite, plocka hit och dit och sen klämma i sig en liten bulle! Hahaha, det var så sött, det var sånna här små bullar från ica, han verkligen klämde ihop hela bullen, sen sög han på bit för bit sen försvann den! :D nam nam det där alltså ;) Fast jisses vad trött han måste ha varit sen när vi kom hem, alltså, slockande vid 19 på kvällen! Sötskiten! :D

Fredag hela dagen, får se vad som händer :)


Du är underbar! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0